SUPPORT PENAJA

Sunday 5 February 2012

WANITA KANIBAL KETAGIH MAKAN DAGING MANUSIA


Amat mengejutkan bila terbaca mengenai seorang wanita yang raut wajah dia punya la lembut cam innocent jer , leh bertindak di luar batasan manusia iaitu menjadikan daging manusia sebagai santapan harian beliau . Setakat ini seramai 30 orang telah dibunuh , dikerat , disumbat dalam peti ais dan kemudian dimasak untuk dimakan . Wanita kanibal yang berasal dari sebuah daerah di Filipina ini baru berusia 29 tahun namun bertindak diluar batasan manusia disebabkan telah membunuh ramai mangsa yang terdiri dari kanak-kanak , kaum wanita dan yang paling sadis sekali suami nya pun sanggup dia bunuh .

Memang gilor betol ler ko nyah.  Kalu dilihat dalam peti ais dia pun dah naik penuh stok dengan daging-daging mangsa . Mungkin nak simpan stok untuk Raya kot . Wanita tersebut juga dilaporkan telah kerap mengadakan majlis makan bersama saudara mara serta teman-teman dengan hidangan tersebut tanpa pengetahuan mereka dan diberitahu tetamunya mengatakan daging yang dihidangkan enak ...Uwekkkk...
Wanita tersebut memberitahu keinginan menjadi kanibal adalah disebakan nafsu yang wujud dalam diri nya malah semasa didalam penjara beliau pernah menyerang seorang pengawal wanita dengan mengigit lengan dan seterusnya menelan salah satu jari mangsa..Aduhai ..Engko nie manusia ke dinasour.

No comments:

Post a Comment