SUPPORT PENAJA

Thursday 19 January 2012

FUYOO.. 7 KEJADIAH ANEH TANDA-TANDA KIAMAT



Akhir-akhir ini banyak kejadian aneh yang telah terjadi di alam ini, antaranya kejadian yang sangat menggemparkan dunia iaitu kejadian Hujan Darah yang terjadi di India baru-baru ini, dan setelah kita amati  apakah dunia ini telah hampir ke penghujung nya , ataukah kita telah diberikan peringatan dan hidayah untuk kita harus lebih bersyukur  harus kembali mendekatkan diri dengan ALLAH SWT.

  •  Lahirnya Bayi Iblis Bermata Merah 


Lahirnya Bayi bermata Merah konon disebut-     sebut sebagai Bayi Iblis, bayi tersebut mempunyai sisik hampir di seluruh badannya.







  •  Bangkai kapal Nabi Nuh ditemui di Bukit Judi , Turki


  • Bergesernya Matahari Beberapa Darjah



  • Lahirnya Bayi bermata tiga di Arab




  • Berubahnya arah Kiblat  lebih kurang 20 darjah yang mana pada jam 3.00-4.00 petang Matahari tepat di bawah Ka'abah


  • Jatuhnya Hari-hari besar pada Hari Jumaat
    Cuba kira… 1 Ramadhan pada tahun 2012 jatuh pada 20 July hari jumaat, jadi 3 August 2012 bersamaan 15 ramadan jatuh juga hari jumaat. Sama dengan hadis nabi tentang huru hara besar yang akan jadi pada tengah malam pertengahan bulan ramadan iaitu hari jumaat 15 ramadhan di bumi ni yang akan mengejutkan semua orang yang sedang tidur, dan tentang satu suara yang amat dahsyat yang akan kita dengar di langit, bukan kiamat tapi satu huru-hara tersebut akan melenyapkan umat manusia di atas muka bumi ini sebanyak 2/3, yang tinggal cuma 1/3 shj.(yang NASA Amerika dok bagitau pada 21-12-2012 planet X akan lintas di permukaan bumi ni) Adakah kita semua ni tergolong dalam 1/3 tu… ALLAH sahaja maha mengetahui… Cuba kita lihat hadis nabi di bawah ini dan kenyataan pasal kalender islam 2012…
      Nu’aim bin Hammad meriwayatkan dengan sanadnya bahwa Rasulullah saw. bersabda:
        Bila telah muncul suara di bulan Ramadhan, maka akan terjadi huru-hara di bulan Syawwal…”. Kami bertanya: “Suara apakah, ya Rasulullah?” Beliau menjawab: “Suara keras di pertengahan bulan Ramadhan, pada malam Jum’at, akan muncul suara keras yang membangunkan orang tidur, menjadikan orang yang berdiri jatuh terduduk, para gadis keluar dari pingitannya, pada malam Jum’at di tahun terjadinya banyak gempa. Jika kalian telah melaksanakan shalat Subuh pada hari Jum’at, masuklah kalian ke dalam rumah kalian, tutuplah pintu-pintunya, sumbatlah lubang-lubangnya, dan selimutilah diri kalian, sumbatlah telinga kalian. Jika kalian merasakan adanya suara menggelegar, maka bersujudlah kalian kepada Allah dan ucapkanlah: “Mahasuci Al-Quddus, Mahasuci Al-Quddus, Rabb kami Al-Quddus!”, karena barangsiapa melakukan hal itu akan selamat, tetapi barangsiapa yang tidak melakukan hal itu akan binasa”.
        Penghulu segala hari ialah hari Jumaat. Itulah hari yang teragung di sisi Allah taala, dan ia adalah lebih besar daripada hari raya fitrah dan korban. Pada hari itu terjadi lima peristiwa: Allah ciptakan Adam a.s. Allah turunkan Nabi Adam a.s. ke bumi. Pada hari tesebut Allah mematikan Nabi Adam, dan pada hari itu juga ada satu saat yang tidak ada seorang hambapun yang memohon sesuatu, kecuali Allah akan perkenankan permohonannya, selagi ia tidak meminta sesuatu yang haram. Pada hari itu juga terjadinya hari kiamat. Tidak ada satu malaikat pun, sekalipun yang amat dekat kedudukannya di sisi Allah, langit, bumi, angin, gunung juga lautan, melainkan kesemuanya memohon belas kasihan pada hari tersebut.

        Berderau jantung and darah bukan? Petikan dan info ini, dapat dari email ke email. Samaada benar atau tidak, anda yang tentukan. Dan Aku dapat tahu hadith tersebut, JAKIM mengatakan adalah palsu. Walau begitu mesej yang disampaikan amat memberi keinsafan dan sedaran kepada manusia, terutama yang membuat kerosakan di bumi Allah s.w.t. Bagaimana pula cerita mengenai perlanggaran planet X ke bumi. Palsu juga kah? Disini ada perbincangan 2012 melalui kaca mata saintifik. Adakah ia benar-benar terjadi? dan Aku pelik juga, cuba tengok 21 Dec 2012 hari apa? Renung-renungkanlah. Wallahualam.


        •  Terjadinya Hujan Darah Di India.












        No comments:

        Post a Comment