SUPPORT PENAJA

Thursday 19 January 2012

FUYOO.. KERATAN TUBUH DITEMUI DI BAWAH PAPAN TANDA HOLLYWOOD


Hollywood gempar seketika apabila pihak polis Los Angeles menemui dua kaki manusia di bawah papan tanda Hollywood. Penemuan itu berlaku beberapa jam selepas dua tangan ditemui dan sehari selepas seekor anjing menjumpai kepala seorang lelaki di sepanjang laluan mendaki di bukit tersebut.
Identiti mangsa belum ditentukan.Kepala itu ditemui pada hari  Selasa lalu di Bronson Canyon Park berhampiran jejak di bawah papan tanda Hollywood oleh dua orang wanita yang berjalan bersama anjing mereka .

Tangan pertama pula ditemui pada pagi Rabu. Yang kedua ditemui di sebelah petang, semua di lokasi yang sama dalam  kawasan papan tanda Hollywood. 
Kira-kira 30 detektif Jabatan Polis Los Angeles berada di tempat kejadian hari ini, bersama-sama dengan pegawai-pegawai yang terlatih Mereka telah menubuhkan satu grid untuk mengawasi  kawasan disyaki untuk mencari bahagian-bahagian tubuh yang lain.

Penyiasat juga akan menyiasat dengan bertanya kepada penduduk kawasan Drive Canyon sama ada mereka menyaksikan apa-apa yang luar biasa .
Polis percaya mangsa dibunuh di tempat lain dan badan nya telah dibuang di kawasan tersebut .
Kepala itu dipercayai milik seorang lelaki, mungkin berketurunan Armenia, berumur 40-an . Pihak berkuasa berharap dapat mengenal pasti lelaki tersebut dengan mengunakan rekod pergigian dan cap jari .

No comments:

Post a Comment