SUPPORT PENAJA

Sunday, 11 March 2012

MAKANAN JALANAN YANG BOLEH DILIHAT DARI BEBERAPA TEMPAT DI DUNIA


Bagi yang sering kali berpeluang untuk menjelajah kebeberapa pelusok dunia pasti akan terjumpa dengan pelbagai makanan yang dijual di tepi-tepi jalan kan. Ada yang rupanya enak dan sekiranya halal boleh la nak try .. Tapi tak kurang juga ada yang pandang jer terus   kembang tekak jadinya. Yela mungkin untuk kita konfem ler tak sedap tapi bagi masyarakat setempat kat sana tu  sedap ler kot .. kalau tak mana ler orang nak jual kan kalau takde orang nak beli  .hehehhe. So nak tau apa makanan nya boleh ler nengok apa yang Sis nak share ni....








No comments:

Post a Comment

Post a Comment