SUPPORT PENAJA

Wednesday 15 February 2012

MENDIANG WHITNEY AKAN DISEMADI SABTU INI




Seperti yang Ceciter share sebelum ini mengenai pemergian DIva Pop terkenal yang telah meninggalkan kita jutaan peminatnya di seluruh dunia . Susulan dari itu pengebumian mendiang diva pop Whitney Houston akan disemadikan pada pukul 12 tengah hari Sabtu ini dimajlis pengembumian tertutup dengan disaksikan oleh mereka yang dijemput khas sahaja. Majlis tersebut akan dilakukan di dalam sebuah gereja di mana dia mula-mula mengasah bakatnya .


Pemilik Rumah Pengebumian Whigham di Newarkribuan peminat Houston tidak dibenarkan untuk memberi penghormatan terakhir memandangkan keluarga mendiang tidak bersetuju mengadakan majlis memperingatinya selama dua hari di kompleks sukan Newark. Whigham Carolyn berkata, perkhidmatan pengkebumian akan melalui jemputan sahaja, mencerminkan hasrat keluarga untuk memberi peringatan yang lebih peribadi.

"Mereka telah berkongsi beliau dengan dunia untuk selama 30 tahun . Jadi ini adalah masa terbaik mereka sekarang untuk mengabadikan perpisahan mereka," katanya."Keluarga Whitney juga mengucapkan terima kasih kepada semua peminat, rakan-rakan dan media, tetapi kali ini adalah masa peribadi mereka bersama Diva tersebut," katanya. Houston yang berusia 48 tahun meninggal dunia Sabtu lalu di sebuah hotel di Beverly Hills, California, hanya beberapa jam sebelum dia bersedia untuk bersiap ke parti Anugerah pra-Grammy anjuran pengeluar Clive Davis '. Dia ditemui berada didalam tab tidak sedarkan diri sewaktu ditarik keluar . 
Kereta jenazah tiba di Newark - February 13, 2012


Selepas bedah siasat dilakukan pada hari Ahad, pihak berkuasa berkata tidak terdapat sebarang tanda-tanda perbuatan khianat ataupun trauma namun ujian toksikologi ditubuhkan untuk mengetahui punca kematian.
Mayat mendiang kemuadiannya dibaa pulang ke New Jersey lewat Isnin. Houston dilahirkan di Newark dan mula menyanyi sejak kanak-kanak di New Hope Baptist Church . Meninggalkan seorang anak perempuan Bobbi Kristina Brown, 18, dari perkahwinannya dengan penyanyi Bobby Brown. 

No comments:

Post a Comment