SUPPORT PENAJA

Wednesday 29 February 2012

WOW !!! FREE JER TAPI BERPELUANG UNTUK DAPATKAN RIBUAN DOLLAR DARI INTERNET


Salam Sejahtera korang .. Korang sihat tak ?? .. Mesti ler sihatkan .. Kalau tak sihat mana mau nyer korang dok mengadap blog Ceciter nie kan .. Baik tarik selimut tido jer .. Lagi heaven !!!! Hehhee  ..  Nie Sis nak share dengan korangler  apa yang Sis terjumpa masa dok blogwalking tadi.. Yeler kalau korang nak tau Sis nie selain dari gemar berblog minat gak ler nak cari duit sampingan . Mana ler  tau  kalau ade rezeki melekat .. Leh ler jugak wat beli susu anak  ke  takpun leh gak ler lepas duit bayar bil -bil yang setiap bulan leh pitam gak ler  dibuatnya . 
Opps sorry  terbabas ler plak dari topik .. Sowey yer ..Ok reverse balik . Actually korang sumer Sis nak share sesuatu kalau korang minat ler nak cari duit nie .. Yela selama nie Sis  kalau dok belek kat internet tu kebanyakan  nyer nak jer kita bayar cag pendaftaran ahli kan.

 Tapi yang nie ternyata different you .. Apa yang different nyer .. Sebab nyer ???  Sebab ianya 100% FREE OF CHARGE . So kalau korang nak try mana ler tau ada rezeki cuber ler .. takde paksaan pun ..Sis pun dah register cuber nasib . Harap adaah hasilnya nanti kan ..hehehe .
Ok serba sedikit mengenai program tersebut korang baca ler kat bawah nie yer ..

Sebuah program yang sangat berbeza dengan yang pernah anda kenal selama ini. Program ini baru prelaunch 2 Januari 2012, dan akan launching pada 09 April 2012.Dan ramalan saya program ini akan membooming seperti GOOGLE mahupun FACEBOOK. Dan yang membuat mereka berbeza adalah program ini mahu berkongsi hasil dengan kita yang hanya berstatus sebagai user atau pengguna.

Sebelum launching, mereka sudah mula menerima pendaftaran sebagai member sejak 2 Januari 2012. Buat anda semua, saya sarankan untuk mendaftar sekarang juga. Simpan kedudukan anda sekarang, daftarkan diri anda, klik dari sini http://signup.wazzub.info/?lrRef=5e33ca02 lalu isi borang pendaftaran, kemudian klik butang "JOIN". Setelah itu anda akan mendapat e-mel daripada Wazzub, buka email anda, dan klik link pengesahan kepada e-mel tersebut untuk mengaktifkan akaun anda di Wazzub, dan kemudian sebarkan link referral anda untuk mendapatkan member baru. 

Dari setiap member yang berjaya anda rekruit, anda berhak mendapatkan $ 1.00 USD setiap bulan. Ingat, program ini baru prelaunch pada tarikh 02-01-2012, "BARU PRELAUNCH" ...Dan akan dilancarkan pada tarikh 09-04-2012. Buruan join sekarang ...Jangan takut, kerana semua disini "wazzub" PERCUMA. Dan saya yakin 100% bahawa ini bukan sebuah laman SCAM. Tapi ini adalah sebuah gebrakan daripada "wazzub" untuk menandingi GOOGLE mahupun FACEBOOK yang telah jauh lebih dulu menjadi laman kegemaran di seluruh dunia.

Ini adalah fakta: seperti Google atau Facebook memperoleh berbilion-bilion $ $ $ setiap suku tahun hanya kerana kita, para pengguna internet menggunakan perkhidmatan mereka. Facebook bernilai lebih daripada 50 bilion $ $ $ hanya kerana mereka mempunyai pengguna berdaftar yang berjumlah sangat besar.

Ini adalah masa untuk memahami, bahawa kita "pengguna" memutuskan siapa yang mendapat wang besar. WAZZUB adalah komuniti global pertama yang membayar kita "pengguna", hanya untuk memilih mereka sebagai homepage kita.

+ + + PERCUMA SELAMANYA + + + TIDAK ADA UNTUK DOWNLOAD + + + TIDAK ADA PEKERJAAN YANG HARUS DILAKUKAN + + +

Ini sangat mudah: semakin ramai pengguna yang bergabung dengan Keluarga WAZZUB percuma, semakin banyak wang yang
akan kita "pengguna" dapatkan!

Contoh: Jika anda menjemput hanya 5 orang untuk menyertai secara percuma dan mereka melakukan 5 tahap yang sama dalam, anda boleh mendapatkan sekitar $ 4.000 setiap bulan, dengan tidak melakukan apa-apa yang berbeza dari yang sudah anda lakukan sehari-hari.

Bagaimana jika setiap orang dijemput hanya 10 orang? Jumlah yang akan anda terima: $ 111.110 setiap bulan. TIDAK ada batas!
Semakin banyak orang yang anda undang semakin banyak wang yang anda akan dapatkan. Tempoh!

Mari kita Cari Kekuatan "Kita"!
Pada 2 Januari 2012 08:00 WITA (UTC-08: 00) kita akan memulakan WAZZUB rasmi prelaunch. Manfaatkan sekarang dengan menjadi salah satu yang pertama untuk mula membina kumpulan anda. Hanya masukkan alamat email anda dan klik "JOIN". Anda boleh menetapkan diri anda untuk hidup secara bebas kewangan dan mendapatkan Residual Income Pasif besar-besaran setiap bulan seperti apa-apa yang ada lagi di luar sana.
~ Hal ini boleh berlaku secepat kilat kerana selalu PERCUMA untuk semua ~

Semakin banyak Anggota PERCUMA yang anda undang, semakin banyak wang yang akan anda dapatkan. Anda boleh mendapatkan sekitar $ 1,00 per orang dalam "LEBAR JARINGAN YANG TAK TERHAD" x 5 generasi anda dalam keluarga WAZZUB. (Bergantung kepada pertumbuhan syarikat).

Jika itu masih kelihatan sedikit bagi anda, cuba perhatikan apa yang terjadi pada ilustrasi ini .

Anda cukup mengajak 5 rakan untuk menyertai PERCUMA selamanya dan mereka melakukan perkara yang sama sampai kedalaman 5 generasi:

                    1. Generasi 5 x $ 1,00 = $ 5,00
                    2. Generasi 25 x $ 1,00 = $ 25,00
                    3. Generasi 125 x $ 1,00 = $ 125,00
                    4. Generasi 625 x $ 1,00 = $ 625,00
                    5. Generasi 3125 x $ 1,00 = $ 3,125.00


Passive Income anda = $ 3,905.00 setiap bulan dengan tidak melakukan apa-apa yang berbeza dari apa yang biasa anda lakukan setiap hari. Dengan kata lain, tidak ada pekerjaan apa-apa yang harus anda lakukan dengan mengikuti program ini.

~ Gabung hari ini ~

Langkah 1 - pergi di sini dan mendaftar,

http://signup.wazzub.info/?lrRef=5e33ca02

lalu Isi borang pendaftaran mengikut data yang diminta:

REFERRER: biarkan seperti yang anda lihat, atau isikan
FIRST NAME: tulis nama depan anda
LAST NAME: tulis nama belakang anda
USERNAME: tulis username anda
PASSWORD: tulis password anda
CONFIRM PASSWORD: tulis password anda sekali lagi
EMAIL: masukkan email anda yang sah
COUNTRY: pilih negara anda daripada pilihan-pilihan yang ada
isikan kod Captcha yang anda lihat.
kemudian klik "JOIN"
selepas itu buka e-mel anda, dan klik link pengesahan yang ada pada e-mel tersebut untuk mengaktifkan akaun anda di Wazzub.

Langkah 2 - menjemput rakan-rakan dan rakan kongsi untuk menyertai di Wazzub dengan menyebarkan link referral anda. Ingat, anda akan mendapatkan $ 1,00 per bulan untuk setiap orang yang berjaya anda referensikan atau untuk setiap orang yang berjaya anda ajak.

Cepatlah, bertindak sekarang!
99,99% penduduk dunia belum tahu tentang ini.

Bersama-sama kita mengaktifkan kekuatan "Kita"!


Kalau korang masih kurang jelas leh ler klik kat sini http://wazzub.info/faq.htm


No comments:

Post a Comment