SUPPORT PENAJA

Wednesday 11 January 2012

FUYOO..AWATLAH PELIK BENO FESYEN LADY GAGA



Stefani Joanne Angelina atau lebih dikenali di peringkat global dengan nama Lady Gaga  lahir pada 28 Mac, 1986  merupakan seorang penyanyi dan pencipta lagu di Amerika. Dilahirkan dan dibesarkan di New York City memulakan persekolahan di Convent Sacred Heart dan kemudian menghadiri Sekolah Kesenian iaitu Universiti Tisch  New York sebelum menarik diri untuk memberi tumpuan kepada kerjaya muzik beliau. Beliau memulakan persembahan dalam arena muzik rock Side Lower Manhattan Timur .




 Lady Gaga mula terkenal sebagai artis rakaman berikutan pengeluaran album pertama Fame (2008), yang merupakan satu kejayaan antara yang  terbaik dengan mengungguli carta di seluruh dunia termasuk single antarabangsa beliau iaitu "Just Dance" dan "Poker Face ". Selepas memulakan Fame Ball Tour, diikuti album Monster Fame (2009), yang melahirkan hit single di seluruh dunia iaitu "Romantik Bad", "Telefon" dan "Alejandro Kira-kira 23 juta album dan 64 juta single telah terjual di seluruh dunia, menjadikan beliau sebagai salah satu artis muzik yang paling laris sepanjang masa di seluruh dunia. Pencapaian beliau termasuk empat Guinness World Records, lima Anugerah Grammy dan tiga belas Anugerah Muzik MTV Video. Lady Gaga juga telah berturut-turut muncul  sebagai Artis Majalah Billboard, Pada tahun 2010 beliau telah diletakkan antara senarai dalam majalah Forbes, dan telah dinamakan sebagai salah seorang yang  paling berpengaruh dalam majalah TIMES.

Opss.. Dah panjang plak melalut. Ok ok, back to topic. Huhu.. Sebenarnya kami nak paparkan beberapa gambar Lady Gaga dengan fesyen’nya yang kelihatan sungguh pelik dan boleh dikategorikan paling pelik ler dalam dunia . Kalau uolls adalah peminat si Lady Gaga ini, mesti  uolls  tahu apa yang kami maksudkan . OK  Jom layan koleksi gambar Lady Gaga dengan fesyen’nya yang ntah apa-apa ntah kat sini.






         







1 comment:

  1. Aduhaiii..Memang pelik tul ler si lady gaga nie kn..btw she actually genius gk ler leh pk fesyen yg tak terpikir oleh orang lain nie kn ..

    ReplyDelete