SUPPORT PENAJA

Sunday 8 January 2012

FUYOO ..PEMBACA BERITA TERSASUL





Berita yang amat hangat diperkatakan kini berkenaan seorang pemberita berita tv3 Nur Jamalina Mohd Jamali tersasul menyebut Anwar sebagai PM Malaysia .
Untuk pengetahuan anda, Nur Jamalina atau Jay sudah lima tahun bekerja di Media Prima Radio Networks iaitu di radio Hot FM sebagai penyampai berita setiap jam serta laporan trafik terkini. Meskipun peranannya hanya sebagai penyampai berita untuk Hot FM, namun wajahnya mula dikenali apabila membaca Berita Pagi dan Buletin 1.30 menerusi TV3. Bekas calon akhir Anugerah Sri Angkasa 2010 dalam dua kategori ini mengaku dia telah menyatakan dalam laporannya bahawa Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim adalah Perdana Menteri Malaysia
Namun Nur Jamalina atau Jay bagaimanapun meminta maaf kepada semua penonton rakyat Malaysia melalui laman twitter beliau . 
Adatlah kan. Nama pun manusia. Tersasul , tersilap kata dan perbuatan itu perkara biasalah kan. Saper2 pun pernah ada buat silap..termasuk diri kita sendiri. Bak kata pepatah ada menyatakan " NOBODY IS PERFECT "  . Just harapan saya janganlah ada sebarang  tindakan diambil  disebabkan kesilapan beliau tersebut .. Siannnn dia kan !!!!! .
By the Way ... All the best buat Nur Jamalina ..

1 comment:

  1. Sure Anwar Ibrahim terkejut ler nama dia disebut sbg PM Malaysia kan ..

    ReplyDelete